Saturday, October 3, 2015

Homestay dan Penginapan B&B di Glasgow

UPDATED 1 FEBRUARI 2016 : LAMAN WEB RASMI UNTUK PENGINAPAN DI SCOTLAND BOLEH DICAPAI DI LAMAN BERIKUT : TIDOLA HOME

Jika anda mencari penginapan seperti homestay di London,  carilah peluang untuk ke Scotland. Dan jika mencari penginapan murah Glasgow yang selesa dan berhampiran dengan kemudahan, untuk 1 hingga 8 orang, Bed & Breakfast (B&B) dan Homestay Malaysia adalah pilihan yang terbaik.
room3
  • Penginapan Bersih dan Kemas : Penginapan di bilik bersih dan selesa  yang dihostkan oleh rakyat Malaysia di Glasgow.
  • Sesuai untuk kumpulan kecil:  Penginapan terdiri dari 1 atau 2 bilik  B&B yang boleh memuatkan 1 sehingga 4 orang dewasa. Bilik privacy dengan bilik air sendiri. Layanan host warga Malaysia. Ala Malaysia. Kemudahan wifi & parking kereta percuma.
  • Kemudahan : Breakfast disediakan diwaktu pagi. Jika ingin memasak, bahan mentah yang halal mudah diperolehi. 2 minit dari pasar raya LidL. Outlet makanan segera KFC dan Subway yang halal.

  • Pengangkutan : Berhampiran dengan City Center. Berkereta, bas atau train ke Glasgow Central sekitar 6 minit sahaja. 20 minit berjalan kaki. Pengangkutan mudah ke Edinburgh dan kawasan luar Glasgow.
  • Airport : 12 minit ke Glasgow International Airport. 1 jam dari Prestwick Airport. Perkhidmatan airport transfer bagi menyambut dan menghantar ke airport disediakan atas permintaan dengan caj minima.
  • Attraction : Berhampiran dengan pusat membeli beli utama Sauchiehall Street, Buchanan Street dan Hard Rock Cafe. Mudah untuk ke pusat pelancongan seperti Kelvingroove Museum, Science Center dan SECC. Access yang mudah ke University of Glasgow, Strathcyde University dan Glasgow Caledonian University.
Temui Tetamu 



Terma & Syarat 
  • Berikut adalah jenis dan harga promosi sehingga 30 November 2015 :

    Jenis 1 : Private Room B&B
    (sesuai untuk tetamu 1 hingga 3 orang) : £40 / malam bagi 2 orang katil queen size. Tambahan £20 bagi orang ketiga.

    Jenis 2 : Private Room B&B #2
    (sesuai untuk tetamu sehingga 4 orang atau keluarga 2 dewasa dan 2 kanak-kanak) : £85 / malam dengan 2 katil queen size.

    Jenis 3 : Homestay
     (sesuai untuk tetamu sehingga 7 orang atau keluarga) : £200 / malam apartment 2 bilik dengan ruang tamu dan dapur.* Kanak-kanak berumur dibawah 2 tahun adalah percuma dengan menggunakan katil sedia ada.
  • Airport Glasgow transfer boleh disediakan atas permintaan dengan bayaran £20 sehala (maksimum 4 orang).
  • Check in 3pm onwards & check out by 11am. Mohon maklumat waktu kedatangan anda.
Peta Lokasi
map2
Pertanyaan Tempahan
Telefon/Whatsapp : +44 07922405443 (ID)

No comments:

Post a Comment